2014. június 27., péntek

Üdvözlet!

Nem is tudom, hol kezdjem! Ezt a blogot, azért hoztam létre, hogy össze gyűjtsem és meg örökítsem az USA-ban töltött évemet. Ugyanis au pair leszek és már a host családom is meg van!

Így kezdeném a történetemet az elején! Márciusban tértem haza Angliából, ahol fél évig voltam au pair. Hamarosan állásom is lett itthon, mivel nem szándékoztam többet au pair lenni, ezért hamar munkába is álltam. Amerika mindig is nagyon foglalkoztatott és kis korom óta nagy álom volt számomra. De én mégsem regisztráltam egy ügynökséghez sem, mikor haza értem. 
Azután rám talált egy nagyon kedves család a GreatAuPair oldalon. Egyébként nyugodt szívvel tudom ajánlani ezt az oldalt, minden családkeresésben levő leendő au pair-nek. Írtak e-mailt, hogy érdeklődnek és hogy tudnánk-e valamikor beszélni. 
Sajnos a skype egyből nem jött össze, így viberen beszéltünk apukával meg anyukával majd később skype-on a gyerekkel és a jelenlegi au pair-rel is. Szimpatikusak voltak s habár már volt munkám, mégis reménykedtem, hogy engem választanak. Mondta anyuka, hogy van egy másik lány, akivel beszélgetnek, de később döntöttek márpedig mellettem! :)

A családról: 3 gyerkőc van 8 éves fiú, 12 éves lány és 14 éves fiú. A szülők orvosok, Rochester New York államban élnek.
Tudom ez nem lesz egy kaliforniai blog, de nekem mégis ajándék, hogy mehetek és minden, ami amcsi megtalálható lesz a blogomban!


Ekkor megkezdődött az ügynökséghez a regisztráció. Az ügynökség akikkel megyek a Cultural Care ügynökség, aminek nincs Magyarországon irodájuk, így Bécsbe kellett mennem interjúra. Miután regisztráltam másnap már hívott egy hölgy, aki németül kezdte el nekem mondani a mondani valóját. Ekkor mondtam neki, hogy én csak angolul és természetesen magyarul beszélek. Így angolul folyt tovább a beszélgetés, aztán megbeszéltük az interjú időpontját.
Május 18-án mentem interjúra, szerencsére minden rendben volt. A lány, aki interjúztatott velem egy idős lehetett, mesélte, hogy decemberben ért haza az USA-ból, ott volt au pair.
Nagyon örültem, hogy bekerültem a programba, ezért is naivan azt hittem, hogy a papírok is érkeznek napokon belül, mivel a host családom szerette volna, ha június 23-án megyek ki.
Nem szeretném kifejteni a véleményemet erről az ügynökségről, irtó lassúak és össze szedetlenek! 
Pl. a jelentkezésemet online kitöltöttem és aki interjúztatott csaj, azt mondta, hogy oké a jelentkezésem. Erre az interjú után 2-szer is vissza dobta az office a jelentkezésemet...hogy nem beszélek bővebben a hobbimról...
Szóval addig-addig húzták a dolgot, hogy június 10-én érkeztek meg a papírjaim.
Ezek után elkészítettem online a DS160-as dokumentumot majd fizethettem be a vízum díjat és kérhettem is a követségre az időpontot, ami  Június 23-án volt! Nem gond, hogy ezen a napon kellett volna indulnom, de én csak a követségre mentem június 23-án! :)
A vízumot megkaptam és július 14-én fogok indulni a nagy USA-ba!

A következő bejegyzésben a vízum interjún szerzett tapasztalataimat írom le Nektek! 


Rochester, New York

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése